Waterkwaliteit en -temperatuur 2019

In Nieuws
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Donderdag 29 augustus gaan wij de watertemperatuur meten. Zodra wij dit gedaan hebben melden wij via onze social media kanalen wat de temperatuur is. Conform de NTB reglementen doen wij de officiële meting op zaterdagochtend en verneem jij als deelnemer op locatie wat de laatste stand van zaken is.

Aangezien de organisatie de laatste paar weken een aantal vragen krijgt over de waterkwaliteit in de Ouderkerkerplas, hierbij een artikel over het zwemwater in de Ouderkerkerplas van 14 augustus 2019 in het weekblad Ouder-Amstel.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”680″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]